خبرگزاری کار ایران

توقیف بیش از ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در آب‌های بندر بوشهر

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۰۴۱

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر بوشهر و دستگیری ۳ قاچاقچی خبر داد.

به گزارش ایلنا،  سردار ولی‌اله رضایی‌نژاد در تشریح این خبر، اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به نام سال "جهش تولید" نامگذاری شده، دریابانان بندر بوشهر با تشدید کنترل مرزهای آبی و اشراف اطلاعاتی طی یک عملیات، موفق به توقیف شناور باری و کشف کالای قاچاق از آن شدند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناور توقیف شده ۴۹۶ دستگاه تلویزیون، ۳۶ هزار کیلوگرم مواد خوراکی، ۱۷ هزار و ۴۷۵ کیلوگرم گردو، ۳ هزار عدد لوازم الکتریکی، ۲۱۲ عدد لوازم یدکی خودرو، ۲۷ هزار متر پارچه، هزار و ۸۰۰ عدد دوربین مدار بسته، ۳ هزار عدد ساعت، ۲۱۱ دستگاه لوازم خانگی و... کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی و توقیف یک فروند شناور، تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۶۳ میلیارد و ۳۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

سردار رضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی مجموعه مرزبانی بوشهر تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق به کار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز