خبرگزاری کار ایران

لزوم تقویت ساختار و سازمان یگان‌های امداد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۷۹۰

معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا اقدامات یگان های امداد در انتظام بخشی را تجلی اقتدار و رافت نیروی انتظامی دانست و گفت: کمک به ارتقای امنیت و آرامش در جامعه با تقویت واحدهای امدادی امری ضروری است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عباس مسعودی در جلسه بررسی طرح ذوالفقار که در فرماندهی یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهارکرد: تأمین نظم، امنیت و آرامش در جامعه و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مهمترین مأموریت نیروی انتظامی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه یگان های امداد در نیروی انتظامی یکی از یگان‌های ارزشمند و عملیاتی در مجموعه بزرگ پلیس پیشگیری محسوب می شوند، گفت: حضور با اقتدار یگان های امداد در عرصه امداد رسانی به مظلومان و برخورد با اراذل و اوباش و افراد سودجو که با ایجاد رعب و وحشت امنیت و آرامش مردم را به مخاطره می اندازند، قابل تقدیر است.

مسعودی پیشگیری از وقوع جرایم با انتظام بخشی هدفمند و شایسته توسط یگان های امداد را نمونه بارز تجلی اقتدار و رافت در نیروی انتظامی دانست و اظهارکرد: در صدد هستیم با تسریع اجرای طرح ذوالفقار، یگان‌های امداد را به صورت خاص و ویژه مورد توجه قرار دهیم و ساختار سازمانی، نفرات، تجهیزات و توان تحرک در این یگان‌ها را تقویت و با ایجاد تحول، شایستگی های این مجاهدان نستوه را دو چندان کنیم.

وی تصریح کرد: به فضل الهی در حال حاضر جوانان مومن، متعهد و مستعدی در یگان‌های امداد مشغول انجام وظیفه هستند که از توان جسمی و بهره هوشی بالایی در مدیریت امور انتظامی برخوردارند و این مهم در سایه برگزاری دوره های آموزشی مستمر که تضمین کننده اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌ها است به دست آمده و این دوره ها همچنان باید ادامه داشته باشد.

مسعودی تقویت یگان‌های امداد را تقویت نظم و امنیت در جامعه دانست و امری ضروری برشمرد و گفت: یگان‌های امداد، واحدهای فوریتی و نیروهای واکنش سریع در ناجا محسوب می شوند که به علت ارتباط مستمر و دایمی با اقشار مختلف جامعه و تامین آرامش خاطر شهروندان مستحق توجه بیشتر هستند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، معاون اجرایی پلیس پیشگیری ناجا با قدردانی از نقش آفرینی کارکنان یگان‌های امداد در انجام عملیات‌های شهری، کنترل اجتماعات، گشت‌زنی های هدفمند، مقابله با بی نظمی و پیشگیری از وقوع جرایم خاطرنشان کرد: پلیس پیشگیری به علت برخورداری از کارکنان یگان امداد که نماد اخلاق اجتماعی در کشور محسوب می شوند افتخار می کند و تقویت همه جانبه این واحدها را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز