خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی:

افزایش ۳ الی ۴ درجه دما در اغلب نقاط کشور

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۷۰۲

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هوا شناسی کشور گفت: از امروز روند افزایش دما تا حدود ۴ درجه را خواهیم داشت.

صادق ضیائیان «مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور» در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اشاره به بارش‌ها در بعضی نقاط کشور گفت: امروز انتظار بارش باران در استان‌های کرمان و جنوب استان سیستان و بلوچستان را داریم، به علاوه اینکه بارش‌هایی را در ارتفاعات استان هرمزگان خواهیم داشت و انتظار بارش‌هایی را در جنوب استان فارس داریم.

وی ادامه داد: برای فردا (پنجشنبه) بارش‌هایی را در در جنوب استان فارس، جنوب استان کرمان و شمال استان هرمزگان داریم، همچنین بارش‌های پراکنده‌ای را هم در جنوب استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.

ضیائیان برای روز پسفردا (جمعه) هم پدیده‌ی خاصی را برای اغلب نقاط کشور در نظر نداشت و گفت: در روز جمعه بارش‌هایی را در جنوب استان فارس شاهد خواهیم بود.

وی افزود: برای روز شنبه و یکشنبه هم پدیده‌ خاصی از لحاظ بارشی در کشور وجود نخواهد داشت و در این سه الی چهار روز آینده وزش باد در نیمه‌ شرقی کشور خواهیم داشت، از امروز هم روند افزایشی دما را به اندازه‌ی ۳ الی ۴ درجه در نوار شمالی و اغلب و نقاط کشور خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز