خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به مناسبت تعطیلات محرم

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۰۹

پلیس راه راهنمایی و رانندگی ناجا جزئیات محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات محرم را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، با توجه به تعطیلات پایان هفته (تاسوعا و عاشورای حسینی) و به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه؛ محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور از سوی پلیس راهور ناجا در محورها ذیل به اجرا در می آید.

۱- تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵/ ۶/ ۹۹ الی ساعت ۶ روز سه شنبه مورخ ۱۱/ ۶/ ۹۹ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲- محور کرج – چالوس

الف – تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است.

(موج رفت)

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های ۵ و ۶/ ۶/ ۹۹ الی ساعت ۲ روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران – شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های ۵ و ۶/ ۶/ ۹۹ الی ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

پ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز  جمعه تاریخ ۷/ ۶/ ۹۹ از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران – شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

(موج برگشت)

ت – تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز شنبه تاریخ ۸/ ۶/ ۹۹ از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران – شمال بصورت یک طرفه خواهد بود.

ث- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ های ۹ و ۱۰/ ۶/ ۹۹ الی ساعت ۲ روزهای بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ های ۹ و ۱۰/ ۶/ ۹۹ الی ساعت ۲ روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران – شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

۳- محور هراز

الف – تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون ها، کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تاریخ ۵/ ۶/ ۹۹ الی ساعت ۲ روز بعد از محور هراز ممنوع است.

پ- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روزهای پنج شنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ های ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰/ ۶/ ۹۹ الی ساعت ۲ روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

ث – تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ های ۸، ۹ و ۱۰/ ۶/ ۹۹ الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ های ۸، ۹، و ۱۰/ ۶/ ۹۹ الی ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

تبصره: در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت ها در محورهای فوق توسط مامورین پلیس راه در محل اعمال می گردد.

۴-محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و سمنان – قائم شهر

تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹/ ۶/ ۹۹ از مسیر شمال به جنوب محور فوق ممنوع می باشد.

۵- محور آستارا- اردبیل و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه تاریخ های ۶ و ۹/ ۶/ ۹۹ در محور فوق ممنوع می باشد.

۶-محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه تاریخ های ۶ و ۹/ ۶/ ۹۹ در محور فوق ممنوع می باشد.

۷-محور سلفچگان – قم ( باند رفت به سمت قم)

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روزهای  یکشنبه تاریخ ۹/ ۶/ ۹۹ از محور سلفچگان به سمت قم ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزاد راه تهران – ساوه – سلفچگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز