خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

تکمیل ۲۷۶ پروژه حوزه سلامت استان تهران تسریع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۳۸۸

استاندار تهران با اشاره به لزوم ارتقا سرانه‌های بهداشتی بر تسریع در روند تکمیل ۲۷۶ پروژه حوزه سلامت استان تهران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه تعیین تکلیف فضاهای بهداشت و درمان روستایی استان تهران با اشاره به لزوم ارتقا سرانه های بهداشتی اظهار داشت: طبق تفاهمنامه ایجاد برخی فضاهای بهداشت و درمان از جمله خانه های بهداشت بر اساس درصد مشخص تامین اعتبار بر عهده استانداری، وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی استان می باشد ضمن اینکه ۱۰ درصد اعتبارات از طریق کمک خیّرین تامین می شود.

وی ادامه داد: ۲۷۶ پروژه برای استان تهران در نظر گرفته شده منتها برخی از این پروژه ها به سبب مشکل زمین و یا عدم تامین اعتبار پیشرفتی چندانی نداشته اند از اینرو این جلسه با حضور روسای دانشگاه های علوم پزشکی و معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد تا وضعیت پروژه ها مشخص شود.

استاندار تهران تاکید کرد: مقرر شد تا جلسه ای با حضور معاونین بهداشت و توسعه سه دانشگاه علوم پزشکی به منظور ارزیابی مجدد از این پروژه ها ظرف یک ماه انجام شود، ضمن اینکه مشکل تامین زمین جهت اجرای پروژه ها توسط استانداری پیگیری می شود.

محسنی بندپی سپس گفت: استان تهران از ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیار ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام سلامت استان کمک کرده است؛ همچنین وضعیت غربالگری کرونا در شهرستان های استان تهران بالای ۹۵ درصد و در شهر تهران بیش از ۸۵ درصد می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز