خبرگزاری کار ایران

عباس پاشا:

عزل و نصب مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با نظر استاندار انجام شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۳۸۵

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: عزل و نصب های مدیران دستگاه های اجرایی حتما با نظر استاندار تهران صورت گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا در جلسه شورای اداری اظهار داشت: تقارن ماه محرم و ایام عزاداری سرور شهیدان با هفته دولت فرصت مغتنمی برای بازخوانی و تاسی به فرهنگ عاشورا و تقویت روحیه مقاومت در مدیران است.

وی ادامه داد: استان تهران نخستین استانی است که در برش استانی از وزیر اقتصاد و دارایی توانست مجوز فروش اموال مازاد را دریافت کند؛ چراکه فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی در استان تهران مطالبه استانداری است و درآمد  فروش این اموال باید صرف بودجه های عمرانی و جاری همان دستگاه ها شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران عنوان کرد: مکانیسم مشخصی برای شناسایی اموال مازاد دستگاه های اجرایی استان وجود دارد و تمامی این اموال شناسایی و احصا می شوند.

عباس پاشا با بیان اینکه عزل و نصب های مدیران دستگاه های اجرایی حتما  با نظر استاندار تهران صورت گیرد گفت: امروزه توسعه زیرساخت های الکترونیک نیاز اساسی دستگاه های اجرایی و مطالبه جدی شهروندان استان است و مدیران دستگاه ها باید به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز