خبرگزاری کار ایران

کشف ۵۰ هزار قلم کالای قاچاق در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۱۴۲

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۱۲ میلیاردی کالای قاچاق از قبیل ساعت رومیزی، لامپ از انباری در جنوب تهران و دستگیر ۳ متهم خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ سرهنگ علی ولی پور گودرزی  گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیری فراوانی کالای قاچاق در انباری در جنوب تهران دپو و جمع آوری و به مرور زمان در سطح شهر توزیع می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: گشت زنی های انتظامی آغاز تا اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی محل انباری در حوالی جاده واوان شدند و مشخص شد که مقدار زیادی کالای قاچاق با استفاده از خودروهای سواری به داخل این انباری انتقال شده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری عامل و یا عاملان کالای قاچاق و بازرسی از داخل انباری اخذ شد و تیمی از کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی به محل انباری اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۳ متهم دستگیر شد، تصریح کرد: در بررسی از داخل انباری ۳ دستگاه خودروی سواری حامل ۵ هزار و ۱۲۶ قلم کالای قاچاق از قبیل: لامپ ال ای دی ، پاکن ، لیوان ، ساعت رومیزی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گفته سرهنگ ولی پور گودرزی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز