خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۱۳۸

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات داخل خودرو و کشف ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه "خیراله دولتخواه" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی افزایش سرقت های داخل خودرو در سطح حوزه سرکلانتری پنجم تهران که موجب نارضایتی در بین شهروندان شده بود کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت با اقدامات ویژه پلیسی  موفق شدند تصویری از ۲ سارق را به دست بیاورند.

سرهنگ دولتخواه گفت: در گام بعدی مشخصات ظاهری سارقان در اختیار تمام کلانتری های سطح حوزه قرار می گیرد که نهایتاً اکیپی از ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به مردی به نام " عارف " ۳۱ ساله که شباهت زیادی به یکی از سارقان داشت مظنون شده و نامبرده را دستگیر می کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری ابتدا منکر هرگونه سرقت می شود اما در ادامه تحقیقات پلیسی به ۳۰۰ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو با همدستی فردی به نام " مسعود"  اقرار می کند، ادامه داد: مخفیگاه مسعود در اسلام شهر شناسایی و با هماهنگی های قضائی دومین متهم پرونده با اخذ نیابت قضائی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال می یابد.

وی ابراز داشت: مسعود نیز در تحقیقات پلیسی با قبول موارد اتهام اظهار داشت، اموال سرقتی را به دستفروشان می فروختند و از مجموع سرقت ها حدود ۵ میلیارد ریال به دست آورده اند.

سرهنگ دولتخواه عنوان کرد: متهمان در خصوص شیوه و شگرد سرقتشان اظهار داشتند اکثر سرقت ها را در نیمه های شب انجام می دادیم و با پرسه زدن درکوچه پس کوچه های خلوت و شناسایی خودروهایی که در خیابان های کم تردد پارک بودند پس از باز کردن درب صندوق عقب قطعات و لوازم یدکی خودرو از جمله باطری- زاپاس و ... را سرقت و در قبال فروش اموال مسروقه موادمخدر تهیه می کردیم.

براساس گزارش پایگاه پلیس،‌ رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در پایان گفت: با تلاش کارآگاهان محل های ارتکاب سرقت و مال باختگان شناسایی و در پایان تحقیقات، متهمان با صدور قرار مجرمیت از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز