خبرگزاری کار ایران

تلاش برای جلو گیری از خودسوزی مردی ۵۱ ساله مامور پلیس را به BICU کشاند

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۱۳۶

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از خودسوزی مردی ۵۱ ساله در جریان اجرای حکم قضائی خبر داد و گفت: در این ماجرا مامور کلانتری ۱۲۴ قلهک که برای نجات وی تلاش می‌کرد دچار سوختگی شدید و در بخشBICU بیمارستان بستری شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کیوان ظهیری" در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته یکی از مأموران کلانتری قلهک برای اجرای ابلاغ قضائی و حکم خلع ید به همراه نماینده دادستان و دادورز به محل مورد نظر مراجعه می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: آدرس فوق خانه ای متعلق به یک خانم بود (همسر اول مرد)  اما همسرش در آنجا ساکن بود و خانم طبق قانون، حکم را از مراجع قضائی گرفته بود.

وی گفت: هنگامی که مامور به همراه نماینده دادستان به محل می روند همسر خانم همه چیز را پذیرفته و بعد نماینده قانونی دادگستری مشغول تنظیم صورتجلسه می شود که در این حین همسرش وارد آشپزخانه شده و یک قوطی وایتکس که محتوی تینر بود را روی خودش می ریزد و بعد کبریت را روشن می کند که خودش را آتش بزند اما خوشبختانه مامور کلانتری که حواسش به آقا بود سریع کبریت روشن را با دست از مرد گرفته و وی را بلند کرده و به راهرو می برد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: فردی که روی خودش تینر ریخته بود اظهار کرد که دارد از ناحیه صورت و چشم می سوزد و طلب آب می کند که بلافاصله مامورکلانتری وارد آشپزخانه شده و یک پارچ آب می برد تا روی صورت مرد ریخته و از شدت سوزش صورتش کم کند غافل از اینکه این مرد در جیبش فندک داشته و با روشن کردن فندک خود را آتش می زند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مامور جان برکف پلیس وقتی با این صحنه مواجه می‌شود پارچ آب را روی مرد ریخته و دوباره او را بغل کرده و از پله ها پایین می آورد تا وارد حیاط کند و از سوختن بیشتر آن جلوگیری کند اما از آنجایی که لباس خودش هم آغشته به تینر شده بود دچار سوختگی شدید می شود.

وی افزود: همسایگان، نماینده دادستانی و پسر ۲۲ ساله مرد که در صحنه بودند با مشاهده این صحنه بلافاصله شلنگ‌آب را باز کرده و روی این دو نفر می ریزند.

ظهیری افزود: با حضور عوامل اورژانس و آتش نشانی در نهایت آنها به بیمارستان منتقل شده و همسر خانم به علت شدت جراحات وارده جان می بازد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: مامور جان برکف کلانتری قلهک ستوان دوم " پرویز کرمپور " دچار سوختگی شدید ۶۰ درصدی از نوع درجه ۳ از ناحیه صورت، سینه ، دست و ... شده و هم اکنون در بخش BICU  ( بخش مراقبت های ویژه سوختگی پزشکی جراحی) بیمارستان بستری است.

وی خاطرنشان کرد: مامور کلانتری قلهک برای نجات جان متشاکی این اقدام انسان دوستانه را انجام داد و خود نیز دچار سوختگی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز