خبرگزاری کار ایران

آموزش رانندگان سرویس مدارس از طریق اپلیکیشن تاکسیران

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۱۳۰

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از برگزاری کارگاه آموزش پیمانکاران سرویس مدارس شهر تهران خبر داد و گفت: تمام رانندگان سرویس مدارس شهر تهران به نصب اپلیکیشن تاکسیران بر روی تلفن همراه خود تحت آموزش مجازی قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی همه خانی" ضمن بیان این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام شروع سال تحصیلی جدید و شرایط بوجود آمده توسط ویروس منحوس کرونا، معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب، با دعوت از پیمانکاران سرویس مدارس شهر تهران، در خصوص نحوه فعالیت رانندگان سرویس مدارس در شرایط کنونی آموزش داده شد. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه در اولین مرحله، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بیش از یکصد پیمانکار حوزه سرویس مدارس شهر تهران با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تحت آموزش قرار گرفتند، اضافه کرد: در این کارگاه کلیه مطالب مربوط به شیوه نامه اجرایی سرویس مدارس و تمام مواردی که می بایست به رانندگان سرویس مدارس اطلاع رسانی شود به تمامی پیمانکاران یادآوری و بازآموزی شد.

وی ادامه داد: از جمله موارد مهمی که در این کارگاه مورد تاکید و آموزش قرار گرفت، الزام تمام رانندگان سرویس مدارس شهر تهران به نصب اپلیکیشن تاکسیران است که تمامی رانندگان سرویس مدارس می بایست این اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند. 

همه خانی گفت: در این اپلیکیشن، دوره آموزشی خاصی که توسط پلیس راهور فاتب طراحی و به مرحله اجرا درآمده که جهت آموزش و تکمیل دوره این رانندگان گرامی بارگزاری شده است و تمامی رانندگان این حوزه می بایست این دوره را به صورت غیرحضوری و با سپری کردن  و گذراندن محتویات آموزشی این نرم افزار به پایان برسانند.

براساس گزارش سایت پلیس،‌ همه خانی ادامه داد: با هماهنگی تاکسیرانی، پس از گذراندن این دوره آموزشی، از رانندگان سرویس مدارس در همان اپلیکیشن آزمون به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز