خبرگزاری کار ایران

تذکر به شهرداری برای رفع مشکلات فضای سبز و بوستان‌های ۷۵ محله پایتخت

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۹۴۶

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم توجه به رفع مشکلات فضای سبز و بوستان‌های محلی در ۷۵ محله شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و سی و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: زندگی در محله ای برخوردار از امکانات و زیر ساخت های شهری حق یکایک شهروندان تهرانی است. متاسفانه این حق طبیعی در نتیجه توسعه نامتوازن و ناعادلانه شهر سبب شده است تا شهروندان برخی محلات از کم ترین امکانات و زیرساخت های شهری برخوردار باشند و آرزویشان ایجاد بوستان یا فضای سبز محلی برای گذران اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و حضور ساکنین محله باشد. 

او افزود: بر اساس سند تحویل و تحول شورایاری محلات که توسط شورایاران عزیز تهیه و تکمیل شده است در ۷۵ محله از محلات سطح شهر تهران ما شاهد مشکلات مربوط به ایجاد بوستان و پارک محلی، توسعه و تجهیز بوستانهای محلی موجود، نگهداشت تاسیسات و آبیاری درختان و فضای سبز بوستانها هستیم.

فراهانی تصریح کرد: دامنه محلات درگیر این مشکل از محله اوین تا محله کوهک را در برمی گیرد که برای حل این مشکلات و پاسخ به نیاز و مطالبه شهروندان باید با استفاده از ظرفیت پروژه های توسعه محلی و اعتبارات پیش بینی شده در تبصره ۳۵ بودجه سال ۱۳۹۹ و اعتبارات نگهداشت پیش بینی شده در ماموریت خدمات شهری و محیط زیست اقدامات لازم معمول شود. 

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم حل مشکل مردم به‌ عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره لزوم توجه به رفع مشکلات فضای سبز و بوستان های محلی در ۷۵ محله شهر تهران  بر اساس لیست پیوست که توسط شورایاران محترم شناسایی شده است به شهرداری تهران تذکر می دهم. 

فراهانی در پایان تاکید کرد: امیدوارم با اقدام به موقع شهرداری تهران شاهد پاسخ به مطالبه شهروندان معزز تهرانی در دسترسی عادلانه به بوستانها و فضای سبز محلی باشیم و ساکنان همه محلات تهران حداقل از یک بوستان محلی زیبا و ایمن برخوردار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز