خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی جامعه مداحان کشور برای پیوستن به پویش ایران همدل

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۹۳۶

جامعه مداحان کشور ضمن پیوستن به پویش ایران همدل، از تمامی هیات‌ها و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) برای مشارکت در این رزمایش ملی دعوت کردند.

به گزارش ایلنا، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در دیدار با تعدادی از مداحان برجسته کشور با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مرحله نخست پویش ایران همدل برای کمک به نیازمندان گفت: مرحله دوم پویش ایران همدل با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی با درخواست از مداحان، هیات‌ها و تمامی عزاداران سیدالشهدا (ع) برای پیوستن به پویش ایران همدل افزود: در مرحله دوم این پویش، طرح اطعام حسینی با هدف تهیه و توزیع غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند و همچنین طرح احسان حسینی برای ارائه سبدغذایی به محرومان پیش‌بینی شده است.

رئیس کیمته امداد با اشاره به ظرفیت عظیم مردمی در ایام محرم و سوگواری اباعبدالله الحسن (ع) خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا برای هیئات مذهبی و عزاداران و همچنین عشق و علاقه قلبی مردم به اهل بیت (ع) از هیات‌ها می‌خواهیم با اهدای نذورات، تهیه و توزیع غذای گرم میان نیازمندان و یا ارائه سبد معیشتی به محرومان، در پویش ایران همدل مشارکت کنند.

در این دیدار که تنی چند از مداحان کشور حضور داشتند، حاج غلامرضا سازگار از پیرغلامان اهل بیت (ع) به نمایندگی از جامعه مداحان کشور، با پیوستن به پویش ایران همدل از تمام سوگواران امام حسین (ع)، مداحان و هیات‌ها خواست ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری عزاداری‌ها و مراسمات، نذورات خود را برای کمک به نیازمندان اختصاص دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در این دیدار همچنین مداحان برجسته‌ای همچون حاج محسن طاهری و حاج احمد زمانی و ... نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز