خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد نام «مکتب تهران» برای سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۸۷۱

عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد تا سال ۱۴۰۰، با نام سال مکتب تهران معرفی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به نزدیک شدن به هفته تهران گفت: چهارده مهر پنجمین دوره از زمانی است که روز تهران ثبت شد. پس از آن قرار شد در روز تهران همه کمیسیون‌ها فعال شوند و سال گذشته تجربه متفاوتی بمناسبت هفته تهران رخ داد.

او با تاکید بر اینکه بهتر است شهرداری در این قضایا فعال تر شود، گفت: سال گذشته مهندس کاظمی به غیر از معاونین در جلسات حضور پیدا می کردند. امسال آخرین دوره‌ای است که این شورا هفته تهران برگزار می‌کند و پیشنهاد می‌دهم سال ۱۴۰۰ را سال مکتب تهران اعلام کنیم.

مسجدجامعی تاکید کرد:در هفته تهران همه کمیسیون ها فعال شوند تا با شکوه بیشتری هفته تهران برگزار شود.

او همچنین به تغییر مدیرمسئول روزنامه همشهری نیز اشاره کرد و گفت: طی سه سال، ۴ مدیر مسئول در همشهری عوض شده است. از این بابت این تذکر را مطرح می‌کنم چرا که تاکنون چند تذکر دادم و آقای کرمی با ادب و بی سر و صدا مسائل را پیگیری کرد؛ و به هر تذکری که دادیم ایشان توجه کرد.

مسجدجامعی گفت: ادب ایشان که بی سر و صدا تذکرات را اجرا می کرد برا من مغتنم است. خانم قدیری نیز از بچه های همشهری هستند و پدر ایشان عضو همشهری بودند و به عنوان اولین مدیر مسئول زن در بین روزنامه های پرشمار کشور برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز