خبرگزاری کار ایران

"اشتباهِ سهوی" در حذف واژه اسلامی از تابلوی میدان جمهوری اسلامی

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۴۰۰

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی شهرداری تهران گفت: با توجه به استعلام گرفته شده، ایراداتی وجود داشت که باعث شده است به سهو مجموعه زیباسازی شهرداری به جای واژه جمهوری اسلامی از واژه جمهوری در نصب تابلوی میدان جمهوری اسلامی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی شهرداری تهران در گفت‌وگوی زنده شبکه خبر درخصوص حذف کلمه اسلامی از تابلوی میدان جمهوری اسلامی توضیحاتی ارائه داد.

محمدی در این باره گفت: با توجه به استعلام گرفته شده، ایراداتی وجود داشت که باعث شده است به سهو مجموعه زیباسازی شهرداری به جای واژه جمهوری اسلامی از واژه جمهوری در نصب تابلوی میدان جمهوری استفاده کند.

او با بیان اینکه مقرر شد تا نهادهای مسئول گزارشی از این موضوع تهیه کنند، افزود: اگر مشخص شود عمدی وجود داشته است، حتما با آن برخورد خواهد شد.

مشاور شهردار تهران ادامه داد: اگر سهوی هم بوده باشد، غیرقابل گذشت است و اجازه نمی دهیم این مساله به رویه اشتباهی تبدیل شود.

او در پاسخ به این سوال که در سال گذشته نیز حذف نام تابلوی شهید خبرساز شد که البته مربوط به دوره آقای حناچی نبوده اما در دوره مدیریتی ایشان نتایج بررسی‌ها مشخص شد، گفت: شورای شهر با تشکیل یک کمیته گزارشی را در این زمینه تهیه کرد. این قبیل خطای سهوی و اشتباهات خیلی کم اتفاق می افتد و زیر نیم درصد است. در تهران بیش از 400 هزار معبر داریم و بعضا به دلیل بی توجهی پیمانکاران وناظرین چنین مسائلی پیش می آید. اما مهم است که در گزارش دهی دوره ای چنین مسائلی حل و فصل شود و اراده مدیریت شهری نیز بر این است.

محمدی با درخواست از شهروندان برای گزارش دادن موارد از این دست گفت: از مردم می خواهیم این موارد را گزارش کنند. دیدن اسامی و نام شهدا بر کوی و برزن باعث افتخار است.

او ادامه داد:شهروندان می توانند از طریق شماره 137 و سامانه های مختلف شهری به شهرداری گزارش دهند. دفاتر مختلف در مناطق و در پی ملاقات های مردمی تا بازرسی و حراست گزارش ها را دریافت می کنند و به محض اینکه گزارشی اعلام شود به آن رسیدگی می شود چرا که این مساله اولویت دارد و اجازه نمی دهیم کسی از این مسائل برداشت غلط کند و از آن سوءاستفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز