خبرگزاری کار ایران

اتمام سرقت ۶ میلیاردی «مادر و پسر»

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۰۲۰

​رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری مادر و پسری خبر داد که از یک منزل ۶ میلیارد ریال سرقت کرده بودند.

به گزارش ایلنا، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری مادر و پسری خبر داد که با همکاری یکدیگر ۶ میلیارد ریال از یک منزل سرقت کرده بودند.

سرهنگ سید علی شریفی در تشریح این خبر گفت: چهاردهم تیرماه پرونده‌ای با موضوع سرقت به عنف منزل به دادخواهی یک شهروند خانم از کلانتری ۱۲۳ نیاوران برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکی در تحقیقات به عمل آمده اظهار داشت: دوازدهم تیر پدر و مادر سالخورده‌ام در خانه حضور داشتند و خانمی که قبلا به عنوان کارگر در منزل ما مشغول به کار بود پس از سرقت مقادیری پول و ۲ قاب ساعت طلا به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال متواری شده بود مجددا به بهانه پس دادن اموال مسروقه به منزل پدری من مراجعه کرده است.

شاکی افزود: پس از ورود این زن، یک نفر آقا نیز با سلاح سرد وارد منزل شده و پس از تهدید پدر و مادرم مقادیری طلا، دلار، سکه بهار آزادی و کارت‌های اعتباری به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال برداشته و پس از آن با تهدید، رسیدی از والدینم می گیرد با این مضمون که این اموال را بابت  بدهکاری ۵ میلیارد ریالی گرفته است.

شاکی تصریح کرد: زن و مرد بعد از ترک محل طی تماس با والدینم خواستار پرداخت ۵ میلیارد ریال وجه نقد شده‌اند.

سرهنگ شریفی گفت: در گام اول تحقیقات کارآگاهان با استعلام از شرکت خدماتی که متهم فوق را به شاکی معرفی نموده هویت سارق به نام سمیرا استخراج شد و با همکاری مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران بیست و چهارم تیرماه متهم دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم پس از دستگیری ضمن قبول بزه انتسابی به کارآگاهان گفت که سرقت از شاکی را با همدستی پسرش به نام وحید انجام داده است که در یک عملیات ضربتی، متهم متواری نیز دستگیر و به این یگان منتقل شد.

وی عنوان کرد: با دستگیری هر دو متهم و اعتراف صریح به جرم سرقت به دستور مقام قضایی منزل آنها بازرسی و مقادیری از اموال مسروقه کشف و تحویل شاکی شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم سرقت با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران متهمان با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز