خبرگزاری کار ایران

پخش مجازی مقتل‌خوانی دانشجویی

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۰۰۹

​رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی از برگزاری آئین عزاداری ماه محرم توسط شعب این سازمان در سراسر کشور به صورت مجازی و همسو با شرایط خاص کرونایی خبر داد.

به گزارش ایلنا،  مهدی عباسی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از الزامات شرعی برپایی آئین‌های ویژه ماه محرم امسال است افزود: شعب سازمان از شب اول ماه محرم با ویژه برنامه‌های مجازی دانشجویی شامل سخنرانی، مداحی، شب شعر و پرسش و پاسخ به عزاداری می‌پردازند.

رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی تصریح کرد: در شب اول و دوم ماه محرم، شعب استان فارس و همدان با پخش "سخنرانی مذهبی"، شب سوم شعبه یزد با بررسی "آئین سنتی عزاداری" و شب چهارم شعبه زنجان با ویژه برنامه "خیمه هنرمندان" میزبان دانشجویان و عاشقان اباعبدالله خواهند بود.

به گفته این مقام مسئول، برنامه "شب شعر آئینی" نیز توسط شعب گیلان و خوزستان در شب پنجم و ششم، و "گفتگو پیرامون موسیقی عاشورایی" توسط شعبه خراسان رضوی در شب هفتم اجرا می‌شود.

رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: شب هشتم ماه محرم شعبه قزوین اجرا کننده برنامه "کتابخوانی عاشورایی، سخنرانی مذهبی و مداحی" خواهد بود.

عباسی گفت: شعبه هنر و تهران در شب نهم به اجرای برنامه "محرم در هنرهای نمایشی و سینمایی" و شب دهم شعبه مرکزی به اجرای برنامه "سخنرانی و مداحی" می پردازند.

وی تصریح کرد: این برنامه ساعت ۲۲ هر شب به صورت زنده (لایو) با حضور اساتید و مداحان پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، وی ضمن اشاره به برگزاری طرح مقتل‌خوانی در سال‌های گذشته توسط سازمان دانشجویان خاطرنشان کرد: با هدف معرفی مقتل خوانی به عنوان یکی از به روزترین شیوه های قابل الگوبرداری عزاداری حسینی و ایجاد بصیرت در میان دانشجویان هر شب بخشی از مقتل‌های اجرا شده، در صفحه اینستاگرام سازمان بازنشر پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز