خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزبانان پشتیبان مرزنشینان هستند

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۶۴۹

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزنشینان در مرزهای ایران اسلامی، مرزیاران افتخاری و مرزبانان پشتیبان آنان درمناطق مرزی هستند.

به  گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی در جمع خبرنگاران در شهر مرزی قصر شیرین با اشاره به امنیت مطلوب در مرزهای استان کرمانشاه اظهار کرد: نیروهای نظامی مستقر در مرزهای ایران اسلامی با تولید امنیت در سرحدات کشورمان نقش آفرینی می کنند و در این راستا تلاش های ارزنده ای توسط دستگاه های امنیتی صورت گرفته است.

وی افزود: وظیفه ذاتی مرزبانی نیروی انتظامی حراست و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی است و امروز مرزبانان در مرزهای خشکی و آبی در شرایط سخت خدمتی ( آب و هوایی) با اقتدار از حدود و ثغور کشور دفاع می کنند.

سردار گودرزی با اشاره به اهمیت جایگاه مرز و مرزبانی در کشور تصریح کرد: همرزمانم در استان کرمانشاه شبانه روز از ۳۷۱ کیلومتر مرزهای استان پاسداری و دفاع می کنند که مرزداری از کشورمان برای مرزبانان افتخار است.     

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه مرزبانان از جابه جایی کالاهای قاچاق و غیر مجاز در مرزها به شدت جلوگیری می کنند، بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال " جهش تولید" مرزبانان با هرگونه کالای قاچاق در مرزها مبارزه می کنند.

وی با اشاره به ایجاد شهرک های سازمانی در مناطق مرزی افزود: برای تقویت روحیه  همرزمانم در مرز قصر شیرین ، با همکاری فرماندار و مسئولان، منازل سازمانی در حال آماده سازی است که به زودی در اختیار مرزبانان قرار می گیرد.

سردار گودرزی اجرای طرح خوشایند سازی یگان های مرزی را از اولویت های مرزبانی نیروی انتظامی دانست و گفت: امروز در نیروهای مسلح کشورمان، جوانان عزیز با روحیه بسیجی، با کمترین امکانات برای ارتقاء توان عملیاتی در مرزها تلاش می کنند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در یگان های مرزی و عملیاتی افزود: در جهت ارتقاء افزایش ضریب امنیتی مرزها،الکترونیکی و اپتیکی کردن مرزها در دستور کار قرار گرفته است و گام های بسیار خوبی در خصوص هوشمند سازی مرزهای آبی و خاکی و تجهیزات یگان های دریایی برداشته شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا وضعیت معیشتی مرزنشینان در مناطق مرزی را مهم عنوان کرد و گفت: مرزنشینان در مرزهای ایران اسلامی، مرزیاران افتخاری ما هستند و مرزبانان پشتیبان بی دریغ آنان در مناطق مرزی می باشند.

سردار گودرزی با اشاره به اجرای طرح مواسات و همدلی مومنانه در سراسر مرزهای ایران اسلامی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در دنیا، مرزبانان در کنار مرزنشینان با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در مناطق محروم مرزی به این عزیزان کمک رسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا امنیت مطلوب در مرزهای استان کرمانشاه را مرهون تلاش شبانه روزی مرزبانان دانست و خاطر نشان کرد: از همه همرزمان و دستگاه های امنیتی استان که در تولید امنیت این استان و  استراتژی کشور نقش آفرینی می کنند، تقدیر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز