خبرگزاری کار ایران

مطالبه‌گری استاندار تهران از قوه قضائیه جهت مصادره منازل عرضه و فروش مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۵۱۶

استاندار تهران با درخواست از قوه قضائیه جهت مصادره منازل عرضه و فروش مواد مخدر گفت: به عنوان نوعی اقدام پیشگیرانه به کمک قوه قضائیه چنین منازلی در شوش، مولوی و هرندی مصادره می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به ضرورت توجه به اقدامات پیشگیرانه در حوزه اعتیاد اظهار داشت: مقابله با اعتیاد و در پیش گرفتن اقدامات پیشگیرانه در این زمینه نیازمند نگاه همه جانبه و کارشناسانه است.

وی ادامه داد: اعتیاد ماهیت پیچیده ای دارد، بر همین اساس مقابله و برخورد با این پدیده نیز پیچیدگی خاصی دارد و نیازمند هم افزایی و هماهنگی دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

استاندار تهران عنوان کرد: جمع آوری، پذیرش، غربالگری و انجام تست کرونا از معتادان متجاهر و نگهداری این افراد اقدام ارزشمندی است، البته این چرخه تا حمایت های اجتماعی و حرفه آموزی این افراد باید ادامه داشته باشد.

محسنی بندپی سپس گفت: با توجه به اینکه در موضوع اعتیاد گروه سنی و جنسیت حائز اهمیت است، از اینرو کودکان و زنان در اولویت قرار دارند و بر این اساس هماهنگی لازم جهت پذیرش زنان معتاد متجاهر انجام می شود، ضمن اینکه با توجه به اهمیت جلسات شورا، بایستی متناظر با این شورا جلسات در سطح شهرستان ها برگزار شود.

وی همچنین در مورد مصادره منازلی در محله های شوش، هرندی، مولوی و غیره که تبدیل به مراکز فروش و عرضه مواد مخدر شده اند خاطرنشان کرد: از طریق قوه قضائیه و در قالب درخواست ستاد مقابله با مواد مخدر موضوع مصادره چنین منازلی پیگیری می شود، چرا که این اقدام نوعی حرکت پیشگیرانه محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز