خبرگزاری کار ایران

مشارکت صندوق ملی محیط زیست در استفاده از ظرفیت مراکز علمی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۵۱۶

شناسایی چالش های زیست محیطی استان قزوین،ایجاد ساز و کار لازم برای افزایش همکاری های بین بخشی بین پارک علم و فن آوری استان قزوین و اداره محیط زیست استان قزوین از اهداف اصلی همکاری مراکز پارک علم و فن آوری و مشارکت صندوق ملی محیط زیست است.

به گزارش ایلنا، حسن عباس نژاد، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: استان قزوین با برخورداری بیش از 3000 واحد تولیدی و خدماتی یکی از قطبهای صنعتی کشور محسوب می شود و تنوع فعالیت این واحد هادر زمینه های مختلف شیمیایی، فلزی، کانی غیر فلزی، معدنی، غذایی، بازیافت و..... قطعا منجر به تولید آلاینده ها در حوزه آب، خاک و هوا خواهد شد.

وی تصریح کرد: بهره گیری از پتانسیل شرکتهای دانش بنیان و مراکز علمی و دانشگاهی در زمینه های تخصصی می تواند منجر به کنترل و رفع آلودگی محیط زیست شده و ایجاد ایده های جدید و نو در زمینه بازیافت و امحا باشد و این موضوع یکی از اهداف اصلی همکاریهای بین بخشی با مراکز پارک علم و فن آوری و مشارکت صندوق ملی محیط زیست است.

 به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان عنوان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین با شناسایی چالشهای زیست محیطی استان در یک همکاری علمی و فنی با مراکز دانشگاهی و پارکهای علم و فن آوری و ایجاد ساز و کار لازم با سازمان حفاظت محیط زیست و صندوق ملی محیط زیست به منظوراعطای تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان و پارک علم و فن آوری استان، در تلاش است مشارکتی جدی و فراگیر در مدیریت آلاینده های مختلف در عرصه محیط زیست استان ایجاد نموده و در این میان حضور علمی با توان اجرایی و فنی بالا می تواند آینده مطمئنی از نحوه تعامل در کاهش آلاینده های آب ، خاک و هوا در استان ایجاد و زمینه را برای رشد و پرورش ایده های خلاق در توان افزایی و نظارت، پایش و کنترل واحدهای آلاینده فراهم سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز