خبرگزاری کار ایران

ابتکار:

از آزادگی آزادگان دلگرمی و انرژی می گیریم

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۳۳۱

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر این که از آزادگی آزادگان دلگرمی و انرژی می گیریم گفت: دوران سختی را که آزادگان تحمل کرده اند نباید از یادها برود.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار در سالروز بازگشت آزادگان جنگ تحمیلی، این روز را به تعدادی از آنها از طریق تماس تلفنی تبریک گفت و برایشان آرزوی سلامتی و افزونی سرفرازی کرد. این اقدام که در سال های گذشته به صورت حضوری در چارچوب ملاقات های ماهانه یا نشست های تجربه زیسته با ایثارگران صورت می گرفت، امسال به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت تلفنی با پنج تن از آزادگان سرفراز و یا همسران آنها انجام شد.

معاون رییس جمهور پس از این گفتگو های تلفنی با تاکید بر اینکه از آزادگی آزادگان دلگرمی و انرژی می گیریم، گفت: خانم معصومه آباد کتاب خاطرات خود از اسارت تحت عنوان "من زنده هستم" را منتشر کرده که در دوران همکاری با ایشان در شورای شهر تهران در جریان آن بودم و صحنه های عجیبی از آن اسارت را برایم تصویر کرده بودند.   

معصومه ابتکار با اشاره به اینکه با همه این عزیزان از ایثارگری ها و فداکاری هایشان یاد شد، گفت: خانم دکتر فاطمه ناهیدی هم مثل خانم آباد حدود ۴ سال در زندان های عراق در اسارت بودند و هم اکنون  مشاور وزیر بهداشت هستند، صحبت و تاکید کردم که دوران سختی را که تحمل کرده اید نباید از یادها برود. 

وی افزود: همچنین با خانم بتول برهان همسر آزاده و شهید محمد جواد تندگویان صحبت کردم و ایشان دغدغه های تعدادی از جانبازان را بیان کردند که قرار شد مطرح شود. 

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، معاون رییس جمهور با آقایان نوذریان، ناصر خالقی نیز گفتگو و برایشان توفیق و سربلندی روز افزون آرزو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز