خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان سنجش آموزش در گفت‌وگو با ایلنا:

توزیع کارت کنکور سراسری ۹۹ از فردا آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۱۶۴

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت کنکور سراسری ۹۹ از فردا خبر داد.

«فاطمه زرین آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره توزیع کارت کنکور سراسری سال ۹۹ گفت: کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ ویژه ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از فردا سه شنبه، ۲۸ مرداد منتشر خواهد شد. از این رو داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۲۹ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود و پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: فرایند برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ از صبح روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه شروع می‌شود و تا صبح شنبه اول شهریور ادامه دارد.

وی در خصوص آمار داوطلبان گفت: در سال ۹۸ تعداد یک میلیون ۲۵۳ هزار و ۱۲۴ داوطلب در کنکور شرکت کردند که این آمار در سال ۹۹ افزایش یافته و در سال جاری به تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار داوطلب رسیده است، ضمن اینکه حوزه‌های امتحانی در سال جاری از ۵۱۸ حوزه سال ۹۸ نیز به ۷۷۳ حوزه رسیده است.

زرین آمیزی افزود: باجه‌های رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری از فردا سه شنبه ۲۸ مرداد شروع به کار می‌کنند. محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم‌ تجربی‌، هنر و زبان های ‌خارجی‌ بر مبنای‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی‌ آنان‌ که‌ در بند ۴۴ تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌، مشخص‌کرده‌اند روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز