خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان سنجش آموزش به ایلنا خبر داد:

"مصلی تهران" محل برگزاری کنکور شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۷۰۷

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب مصلی تهران به عنوان یکی از مراکز برگزاری کنکور سراسری ۹۹ خبر داد.

«فاطمه زرین آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره انتخاب مصلی تهران به عنوان یکی از مراکز برگزاری کنکور سراسری ۹۹ گفت: مصلی تهران به عنوان یکی از حوزه‌های امتحانی اصلی برای میزبانی از کنکور‌ی‌ها انتخاب شد.

زرین آمیزی درباره استفاده از سالن های ورزشی گفت: هماهنگی‌ها برای استفاده از مصلی و ورزشگاه‌های سایر شهرستان‌ها ادامه دارد و در حال بررسی است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: امسال تعداد حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری به دلیل شیوع ویروس کرونا در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است. سال گذشته تعداد حوزه های امتحانی اصلی ۵۱۸ مورد بود، اما امسال این میزان به ۷۷۳ حوزه در ۳۹۲ شهر اصلی رسیده است.

وی درباره زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری یادآور شد: این مهلت از سه شنبه ۲۸ مردادماه آغاز می‌شود و تمام یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب باید علاوه بر کارت اصلی امتحان، کارت امتحانی گروه های آزمایشی هنر و زبان را هم در صورت اعلام علاقه مندی، دریافت کنند.

کنکور ۹۹ روزهای ۲۹ مرداد تا اول شهریورماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز