خبرگزاری کار ایران

تذکر به شهرداری درخصوص تاخیر در ارائه گزارش تفریغ بودجه

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۵۲۱

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران درخصوص تاخیر در ارائه گزارش تفریغ بودجه سالانه به شهرداری تهران تذکر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی الویری در جریان دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: با توجه به اینکه امروز گزارش تفریغ بودجه مطرح است. مروری بر گزارش های ارسالی تفریغ بودجه شهرداری داشتم. متاسفانه همه اینها دچار مشکل زمان بندی بودند. 

او با بیان اینکه قانون شهرداری ها به صراحت می گوید شهرداری باید بودجه سالیانه را تا پایان دی ماه به شورای شهر بدهد ادامه داد: در مورد گزارش تفریغ بودجه نیز شهرداری باید تا پایان اردیبهشت هر سال، گزارش سال قبل را ارائه دهد. امروز تفریغ بودجه سال ۹۷ را داریم، در حالی که از نظر قانونی باید تا پایان اردیبهشت تفریغ بودجه سال ۹۸ را دریافت می کردیم.

الویری گفت: بنابراین در این زمینه لازم دانستم به شهرداری تذکر دهم چرا که اگر همین امروز هم گزارش را بدهند، دو ماه از زمانبندی عقب هستیم. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در ادامه متن تذکر را قرائت کرد: در راستای ماده ۶۷ قانون شهردای تهران، مقرر می دارد؛ شهرداری مکلف است تا آخر دی ماه هر سال بودجه سالیانه خود را اعلام کند و انجمن نیز باید قبل از اسفندماه هر سال آن را تصویب کند. 

او ادامه داد: همچنین شهرداری موظف است تفریغ بودجه هر سال را تا آخر اردیبهشت ماه سال بعد به انجمن تقدیم کند و انجمن نیز باید تا آخر خرداد ماه آن را رسیدگی و تصویب نماید. لذا با عنایت به محدودیت زمانی جهت بررسی و تصویب تفریغ بودجه، ضروری است شهرداری تهران در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام نماید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز