خبرگزاری کار ایران

فوت موتورسوار به دلیل تردد در خلاف جهت

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۰۳۸

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از فوت سرنشین موتورسیکلت به علت بی احتیاطی و حرکت در مسیر خلاف جهت در خیابان خزانه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ، سرهنگ" احسان موُمنی" اظهار داشت: ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته در مسیر خزانه باغ آذری(منطقه ۱۶)   یکدستگاه موتور سیکلت که در مسیرخلاف با  سرعت زیاد و لایی کشی در حال تردد بوده و قصد انجام حرکات نمایشی را داشته به شدت با موتورسیکلت دیگری که در همین مسیر اما در جهت درست در حال تردد بوده به شدت برخورد می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت: راننده موتورسیکلت از همه جا بیخبر  پس از مشاهده این موتور سیکلت  که از لابلای خودروها ناگهان بیرون آمده دیگر نتوانسته وسیله خود را کنترل نموده و  با به شدت با آن برخورد می‌کند. که در این حادثه متاسفانه سرنشین  موتورسیکلتی که خلاف جهت در حال حرکت بوده پس از برخورد با زمین به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می‌کند.

مومنی گفت: بلافاصله و پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی  منطقه ۱۶  پلیس راهور پایتخت، در نشانی اعلامی حادثه حضور یافتند و به ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار تلاش کردند و به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی گفت: علت این حادثه سرعت زیاد و حرکت خلاف جهت  راکب موتورسیکلت  اول بود که  در این خصوص کروکی فوتی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری گردید.

این مقام انتظامی ضمن هشدار جدی به از راکبین موتور سیکلت از آنها خواست  با رعایت قانون از بروز اینگونه حوادث جلوگیری نمایند و از سرعت و سبقت و لایی کشی و حرکات مخاطره آمیز و همچنین از حرکت در مسیر خلاف جهت خودداری نمایند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز