خبرگزاری کار ایران

انتشار سند برنامه عملیاتى متروى تهران

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۹۹۹

مدیرعامل متروى تهران از انتشار سند برنامه عملیاتى شرکت مترو براى اولین بار در سال‌هاى اخیر خبر داد و عنوان کرد: این سند، زیرساخت پایش و رصد پروژه‌ها و بخش‌هاى مختلف بر اساس حجم اجرایى و ریالى کار در شرکت مترو و مبناى مذاکرات با مراجع مختلف جهت تحقق برنامه‌ها و منابع مالى شرکت است.

به گزارش ایلنا، علی امام با اعلام خبر انتشار سند برنامه عملیاتى مترو گفت: انتشار این سند در قالب طرح جامع بهبود عملکرد شرکت متروى تهران انجام و بر این اساس استراتژى‌هاى شرکت مترو در بخش‌هاى مختلف تدوین‌شده است.

تدوین برنامه عملیاتى شرکت مترو از سال ۹۷ به‌صورت آزمایشى آغاز و در دى ‌ماه ۹۸ جمع‌بندى و ابلاغ شد. بر این اساس روند برنامه‌ریزى و بودجه‌ریزى سالانه برای شرکت مترو از مهرماه هرسال آغاز مى‌شود.

 امام با اشاره به این‌که بدون در نظر گرفتن بخش ناوگان حمل ‌و نقل ریلى، مبلغ پروژه‌هایى که توسط شرکت تاکنون انجام‌شده است ۷۰ هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: حجم ریالى پروژه‌هاى در دست اجرای شرکت مترو ۲۰ هزار میلیارد تومان است. لذا با توجه به تعداد پروژه‌هاى در حال اجرا و نیز حجم ریالى کار، انجام اقدامات بر اساس سند برنامه عملیاتى ضرورى است.

مدیرعامل شرکت متروى تهران با اشاره به این‌که در طول ۳ سال گذشته رصد و پایش پروژه‌ها و مجموعه‌هاى ستادى به شرایط قابل قبولى رسیده است، عنوان کرد: بر این اساس تمام بخش‌ها امکان کنترل و پیگیرى امور جارى را داشته‌اند.

او با اشاره به هدف شرکت مترو از انتشار این سند اظهار کرد: در سال ۹۶ مشکلات بسیارى در خصوص رصد پروژه‌ها، انجام تحلیل‌ها و اتخاذ تصمیم‌گیرى‌ها داشتیم و حوزه برنامه‌ریزى یکی از مهم‌ترین چالش‌هاى شرکت در سال ۹۶ محسوب مى‌شد. در حقیقت زیرساخت و امکانات رصد و پایش مجموعه‌ها و بخش‌هاى مختلف در سطح کلان وجود نداشت.

براساس گزارش روابط عمومى و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهرى تهران و حومه (مترو)مدیرعامل متروى تهران با اشاره به این‌که در طول ۳ سال گذشته تلاش کرده‌ایم زیرساخت‌هاى لازم براى این موضوع را فراهم کنیم، گفت: برنامه‌ریزى عملیاتى براى شرکت مترو از سال ۹۷ آغاز شد و امروز با همت تمام معاونت‌ها، مجریان و بخش‌هاى مختلف ستادى در قالب کارگاه‌ها و جلسات مختلف اجراى آن به پایان رسیده است. سال گذشته و همچنین طی ماه‌هاى اخیر نیز مبناى مذاکرات شرکت مترو با شوراى اسلامى شهر تهران، نهادهاى بالادستى در شهردارى تهران و همچنین مجلس شوراى اسلامى جهت تحقق برنامه‌ها و منابع مالى شرکت مترو این سند بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز