خبرگزاری کار ایران

مصدومیت ۴ نفر به دلیل انفجار و حریق در ساختمانی در خیابان فخر رازی/جستجو همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۸۷۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجار و حریق در یک ساختمان چهارطبقه در خیابان فخر رازی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ٢١:١٣ امروز (جمعه) یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان فخر رازی تقاطع خیابان نظری، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند، ادامه داد: در طبقه دوم یک ساختمان چهارطبقه که کاربری نگهداری کاغذ و کتاب داشت، انفجاری رخ داده که موجب آتش‌سوزی و تخریب بخشی از دیوار ساختمان شده‌ بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه شعله از پنجره‌ها بیرون می‌زد و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی داخل ساختمان هستند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق بلافاصله جست‌وجوی این محل را آغاز کردند که سه آقا و یک خانم را که دچار مصدومیت شده بودند، از محل خارج کردند. آتش‌نشانان این افراد را به نیروهای اورژانس تحویل دادند. 

ملکی تاکید کرد: در حال حاضر شعله‌زنی اولیه انجام شده اما با توجه به وقوع انفجار و ریزش آوار، نیروها همچنان در حال جست‌وجو هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز