خبرگزاری کار ایران

با تشکیل کارگروه فضاهای آموزشی در منطقه ۱۳؛

نوسازی مدارس در دستور کار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۳۸۰

شهرداری منطقه۱۳، مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران و آموزش و پرورش برای نوسازی، بازسازی و تجهیز مدارس این منطقه همکاری می‌کنند.

به گزارش ایلنا، اولین نشست مشترک شهرداری منطقه، مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران و آموزش و پرورش منطقه ۱۳ به مدیریت مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ و با حضور حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه  و قربانی مدیر عامل مجمع خیرین با هدف  بررسی و بهبود اوضاع  فضاهای آموزشی و واحدهای آموزشی  منطقه ۱۳ در محل شهرداری منطقه تشکیل شد.

شهردار منطقه۱۳ در نشست مشترک با مدیر عامل مجمع خیرین آموزش و پرورش منطقه ، آمادگی این منطقه برای نوسازی و تجهیز مدارس را اعلام کرد و خواستار تعاملات بیشتر با مجمع خیرین و آموزش و پرورش منطقه شد.

وی با بیان اینکه خیرین نیکوکار مدرسه ساز به عنوان معماران فرهنگی جامعه نقش بسیار ارزشمندی در ترویج و توسعه فرهنگ کار خیر دارند ابراز امیدواری کرد: با جذب اعتبارات لازم و همچنین مشارکت آموزش و پرورش و نیکوکاران عرصه مدرسه سازی، اقدامات مؤثر و ماندگاری در زمینه توسعه و بازسازی مدارس منطقه انجام شود.

 در این جلسه، حسینی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل شهرداری، گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی ارائه کرد. همچنین در این جلسه برای فراهم کردن بستر نوسازی و تجهیز مدارس ، برنامه ریزی لازم برای تشکیل کارگروه فضاهای آموزشی انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز