خبرگزاری کار ایران

امنیت شغلی و امکانات رفاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد تامین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۳۴۸

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد گفت: تامین امنیت شغلی، امور بازنشستگی، بازخریدی و امکانات رفاهی هیات علمی و کارکنان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی فداکار در بیست و یکمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران که در واحد ساری برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با زیر ساخت های مناسب از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: واحدهای این دانشگاه باید به سمت کسب درآمدهای غیرشهریه ای حرکت کرده و بودجه خود را متناسب با درآمدها به شکل واقعی پیش بینی کنند.

فداکار با تأکید بر لزوم تقویت زیرساخت های فضای مجازی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط اپیدمی ویروس کرونا در کشور، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری کلاس های آموزش مجازی برای دانشجویان با موفقیت عمل کرده و ضروری است رؤسای واحدهای دانشگاهی نسبت به تقویت و افزایش پهنای باند اینترنت دانشگاه برای ارتقاء کیفیت برگزاری کلاس های آموزش آنلاین اقدام کنند.

وی در ادامه بر لزوم شفاف سازی بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان ها تأکید کرد و گفت: اولویت دانشگاه آزاد اسلامی شفافیت در پیش بینی بودجه است، چرا که شفاف سازی در بودجه یک ضرورت و اصل است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: به منظور تأمین امنیت شغلی، بازنشستگی، بازخریدی و امکانات رفاهی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، اقدامات خوبی در دستور کار است که به زودی شاهد اجرای آنها خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز