خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

فوت ۱۸۸ بیمار کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۰۶۶

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۸۸ بیمار کووید ۱۹ در شبانه رورز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، "سیما سادات لاری" سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹  در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۹ نفر از آنها بستری شدند ومجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر رسید.

وی با ابراز تاسف ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسید.

لاری ادامه داد:خوشبختانه تاکنون ۲۹۰ هزار و ۲۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۳۹۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون دو میلیون و ۷۶۳ هزار و ۲۲۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری، استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان را در وضعیت قرمز اعلام کرد.

وی در پایان گفت: همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز