خبرگزاری کار ایران

چرا آنتن تلفن همراه در تونل‌های مترو قطع می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۹۳۵

درحال حاضر وضعیت آنتن دهی خط ۷ کمی ضعیف است که این مشکل نیز به زودی حل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه  درباره وضعیت اینترنت در خطوط شبکه مترو تهران و اختلالاتی که در پوشش دهی آنتن پیش می آید، توضیح داد: تأمین اینترنت شبکه مترو تهران برعهده اپراتورهای تلفن همراه است. شرکت بهره برداری مترو تهران امکانات لازم را در اختیار اپراتورها قرار داده تا اقدامات لازم برای برقراری شبکه آنتن را ایجاد کنند.

او با بیان اینکه خط ۳ مترو تهران در گذشته با خلاء آنتن دهی مواجه بود اما درحال حاضر این مشکل رفع شده است، افزود: درحال حاضر وضعیت آنتن دهی خط ۷ کمی ضعیف است که این مشکل نیز به زودی حل خواهد شد.

نوبخت در پاسخ به این پرسش که چرا آنتن تلفن همراه در تونل ایستگاه‌های مترو قطع و وصل می‌شود، گفت: سیستم آنتن اپراتورها در ایستگاه‌ها قرار دارد و به علت عدم پیوستگی، آنتن در تونل‌های طولانی‌تر قطع می‌شود.

براساس گزارش پایگاه شهر،‌ مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پایان، بیان کرد: ارتقای سیستم آنتن دهی با اپراتورهای تلفن همراه است. خدمات‌دهی این نوع سرویس جزو فعالیت اپراتورها است که باید به سمت توسعه شبکه ارتباطی و پوشش دهی‌ قوی بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز