خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون علمی ریاست جمهوری؛

اینوتکس ۲۰۲۰ امروز افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۸۹۴

نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) از امروز آغاز شده و تا شنبه ۲۵ مرداد ادامه دارد. مراسم افتتاحیه با حضور آنلاین «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ۲۰۲۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم افتتاحیه اینوتکس ۲۰۲۰ امروز با سخنرانی آنلاین  «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، و سخنرانی‌های حضوریِ «مهدی صفاری‌نیا» رئیس پارک فناوری پردیس و «سجاد عباسی فشمی» دبیر نمایشگاه، ساعت ۱۴ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

دبیرخانه رویداد اینوتکس به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و تاثیرات ناشی از آن و با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، به منظور تامین سلامت افراد، تصمیم به لغو برگزاری فیزیکی این نمایشگاه گرفت و این دبیرخانه برآن شد که رویدادها و بخش‌های جانبی اینوتکس را در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مردادماه ۱۳۹۹ به شیوه‌ای خلاقانه و از راه دور به صورت مجازی (Virtual) برگزار کند.

 در نمایشگاه مجازی اینوتکس غرفه‌ها و فضای نمایشگاه به صورت ۳D مدل‌سازی شده و مشارکت‌کنندگان ضمن دریافت این غرفه‌ها، امکان معرفی محصولات یا خدمات خود، اشتراک‌گذاری فیلم، عکس یا کاتالوگ در غرفه مد نظر، گفتگو و چت با بازدیدکنندگان از غرفه، حضور در رویدادهای مجازی و برقراری جلسات با سرمایه‌گذاران و منتورهای استارتاپی را به صورت Virtual داشته باشند.

به جز مراسم افتتاحیه، اختتامیه (و بخش اهدای جوایز آن) و بخش سخنرانی‌های استیج که به صورت حضوری و با مخاطب محدود برگزار می‌گردد، تمامی بخش‌های اینوتکس ۲۰۲۰ به صورت مجازی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز