خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک تندگویان به مناسبت روز جهانی جوانان و روز ملی تشکل‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۸۱۱

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پیامی روز جهانی جوانان و روز ملی تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا،‌ متن پیام تبریک محمد مهدی تندگویان به شرح زیر است:

جوانی دورانی است که در تمامی جوامع جهان ارج نهاده می‌شود. دورانی که بالندگی اوج میگیرد و پایه های آینده، مشی و مسیر زندگی شکل می یابد. جوانی با انرژی، انگیزه و روحیه ای همراه است که پیمودن هر مسیری را سهل می‌کند. لذا اهمیت انتخاب در این دوران میتواند تاثیری شگرف بر تمام حیات داشته باشد. انتخاب صحیح در کار و اشتغال، در عرصه اجتماعی، خانواده و جمع‌های گروهی و ... می‌تواند تصمیم‌های آگاهانه این دوران باشد.

١٢ اگوست، روز بین المللی جوان، روزی است که به نحوی ارتباط بین تمام جوانان جهان در پس این نیرو و انگیزه مورد تاکید قرار میگیرد و به تمامی ارگانهای بین المللی لزوم توجه به این گروه، بهره گیری از این موج تاثیرگذار و انرژی مضاعفشان را یادآوری میکند.

به عنوان عضوی از خانواده گسترده وابسته به جوانان کشور و به بهانه روز بین المللی جوان، مصادف شده با روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی فرصتی دست داده که به جوانان کشور، فعالین تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان و تمامی افرادی که به نحوی در این مسیر و برای جوانان خدمت می‌کنند، خدا قوت و تبریک بگویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز