خبرگزاری کار ایران

ورود به زیست بوم جدید با توجه به شرایط کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۶۱۲

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از گام‌های مهم در مقوله تربیت دانش‌آموزان مانوس کردن آنان با قرآن است باید زمینه این موضوع را بیشتر در آموزش و پرورش فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا،‌ محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در آیین اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور که بعد از ظهر امروز از شبکه قرآن و معارف سیما و همزمان از شبکه شاد پخش شد با بیان اینکه تمام تلاش خود را می‌کنیم که مسئولیتمان را به نحو احسن انجام دهیم گفت: باید پیوند دانش‌آموزان را با قرآن و نماز مستحکم‌تر کنیم، بخشی از مسئولیت تربیت فرزندان با والدین است اکنون شرایط جامعه گسترده شده و نسل ما در معرض مخاطرات قرار گرفته‌اند.

وی افزود: یکی از گام‌های مهم در مقوله تربیت دانش‌آموزان مانوس کردن آنان با قرآن است باید زمینه این موضوع را بیشتر در آموزش و پرورش فراهم کنیم. تکلیف خانواده‌هاست که فرزندان را با قرآن آشنا کنند و آنان را از مخاطرات مصونیت ببخشند تا برای زندگی سالم و مبتنی بر باورهای دینی آشنا شوند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه براساس سند تحول موظف هستیم دانش‌آموزان را به سمت تربیت سوق دهیم و به ساحت‌های تربیتی توجه کنیم گفت: در اهداف درسی توجه به قرآن، عترت و نماز در تمام پایه‌های تحصیلی مورد توجه بوده است امیدواریم بتوانیم این مسئولیت را به نحو شایسته انجام دهیم.

حاجی میرزایی گفت: شرایط کرونا باعث شده که ما وارد زیست بوم جدید شویم. مسیرهای گذشته ما مسدود و امکان حضور دانش‌آموزان در نیمه دوم سال تحصیلی گذشته منتفی شد لذا برای استمرار فعالیت‌ها شبکه شاد طراحی شد.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌های خانواده‌ها این است که ارتباط دانش‌آموزان با اینترنت و ورود به فضای گسترده مجازی ممکن است مخاطراتی داشته باشد که تلاش کردیم ظرفیت شاد را برای توسعه فعالیت‌های قرآنی افزایش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز