خبرگزاری کار ایران

هشدار هاشمی نسبت به تردد تانکرهای سوخت در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۴۱۵

رئیس شورای شهر تهران گفت: هزار تانکری که مسئولیت سوخت را در تهران برعهده دارند، نباید در همه جای شهر تردد کنند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه دویست و سی امین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص دستاورد حضور شورایاران در صحن شورای شهر تهران گفت: شورایاری ها خیلی کمک می کنند و با توجه به وجود 352 محله و تهران به این بزرگی، اعضای شورای شهر نمی رسند که به همه محلات سر بزنند. شورایاران در محلات حضور دارند و می توانند موارد مربوط به محله را به عنوان مشورت به اعضای شورای شهر ارائه بدهند.

هاشمی با بیان اینکه روابط بسیار خوبی بین اعضای شورا با شورایاری ها وجود دارد گفت: برای اینکه انگیزه شورایاران ازبین  نرود لازم دیدیم تا هر دو هفته یکبار یک منطقه در صحن حضور یابد و موارد را علنی در شورا مطرح و اینها را به مکاتباتی تبدیل و به شهرداری ارسال کنیم و انشالله پیگیری هم می شود.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص انبار نفت شهران گفت: این موضوع سال ها است که مطرح است و از شورای چهارم به آن پرداخته شده است. مکاتبات متعددی بین شورای شهر تهران، مجموعه شهرداری، بحران تهران و بحران کشور با وزارت نفت انجام شده و از آنها درخواست شد تا فکری جدی برای این منظور داشته باشند و بارها جلسات گذاشته شد و وزارت نفت اعلام کرده است انجام اقدامات در آنجا هزینه های بسیار بالایی دارد.

او ادامه داد: البته اقداماتی برای کاهش خطر در آنجا انجام شده است. هنوز هم این مساله بین دستگاه ها  مطرح است و تقاضای ما این است که طرح جامعی برای ذخیره سازی سوخت در تهران نوشته و اجرا شود.

هاشمی گفت: براساس تجربیات کشورهای توسعه یافته باید مخزن را در جای امنی بگذاریم و با لوله کشی سوخت را به نقاط مختلف در شهر برسانیم و با مخازن کوچکتری به امر توزیع اقدام کنیم تا این هزار تانکری که مسئولیت سوخت را در تهران برعهده دارند در همه جای شهر تهران تردد نکنند.

او افزود: از وزارت نفت خواستار این هستم که به این موضوع فکر کنند، باید این موضوع در مدیریت شهری، وزارت نفت و دولت جدی گرفته شد.

هاشمی درخصوص کمک شهرداری به لبنان گفت: هنوز چیزی در این زمینه مطرح نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز