خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

پیش‌بینی وزش باد در جنوب استان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۳۰۹

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی برای جنوب استان تهران، استان قم و جنوب استان سمنان ورزش باد را پیش‌بینی کرد.

«صادق ضیائیان» مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اشاره به بارش‌ باران در استان گیلان و بخش‌های از استان مازندران در روزهای آینده، گفت: در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی و شمالی استان هرمزگان هم انتظار بارش‌هایی را داریم.

وی ادامه داد: در سایر نقاط کشور پدیده‌ی خاصی مد نظر نیست غیر از وزش باد شدیدی که در استان‌های شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان انتظار شدید آن را داریم.

به گفته‌ی ضیائیان، در جنوب استان تهران، استان قم و جنوب استان سمنان ورزش باد را خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: برای روزهای آینده به غیر از بارش‌های پراکنده‌ در استان‌های ساحلی دریای خزر، بارش‌هایی را هم در جنوب سیستان و بلوچستان و در استان هرمزگان خواهیم داشت، در بقیه نقاط کشور پدیده‌ی خاصی پیش بینی نمی‌شود.

ضیائیان ادامه داد: افزایش دمایی که از چند روز پیش در کشور شروع شده، روند افزایشی کمتری را به خود گرفته است و در حد یک الی دو درجه انتظار افزایش دما در نوار شمالی کشور را داریم.

وی با اشاره به وضعیت هوا در تهران گفت: برای استان تهران هم انتظار داریم طی امروز (سه شنبه) و فردا (چهارشنبه) دمای هوا به 38 الی 39 درجه برسد و به غیر از افزایش دما، انتظار وزش باد در جنوب استان تهران را هم داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز