خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها خبر داد؛

اجرای طرح جهادی زندگی در زندان با حضور طلّاب جهادی – تبلیغی

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۰۴۹

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین از اجرای «طرح جهادی زندگی در زندان» با محوریت طلّاب جهادی – تبلیغی خبر داد.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان زندان‌ها در نشست شورای عالی قوه قضاییه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای اصلاح مجرمان در زندان ها، گفت: در سازمان زندان‌ها تلاش داریم تا از پابند زدن به پایبند کردن مجرمان به ضوابط اجتماعی و اخلاقی و رعایت حقوق خانواده و افراد جامعه برسیم و برای این مهم به سراغ شهدا رفته ایم، چون آن‌ها نقطه اتکاء مطمئنی هستند که زندانیان به راحتی با آن‌ها ارتباط معنوی برقرار می‌کنند.

حاج محمدی افزود: بر همین اساس در اولین گام از این حرکت تربیتی، کتاب «زندگینامه شهید ابراهیم هادی» با همت و هزینه نویسنده کتاب در اختیار زندانیان قرار گرفته که بازخورد‌های بسیار امیدوار کننده‌ای داشته است.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین از اجرای «طرح جهادی زندگی در زندان» با محوریت طلّاب جهادی – تبلیغی خبر داد و گفت: در این طرح طلّاب صرفاً به اقامه نماز و بیان چند حدیث در زندان اکتفا نکرده و از اذان صبح تا خاموشی با زندانیان زندگی می‌کنند، گوش شنوای آن‌ها شده و همراه با آنان می‌خندند و گریه می‌کنند و اوقاتشان را سپری می‌کنند.

حاج محمدی به ذکر نمونه‌ای از دستاورد‌های حضور جهادی طلّاب در زندان‌ها اشاره کرد و افزود: برای مثال در ایام عید غدیر ۱۱ تن از طلّاب در زندان‌ها مستقر شدند که از ثمرات آن اطعام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از زندانیان و آزادی ۱۵ نفر از مددجویان از طریق حل و فصل دعاوی و دیدار با خانواده‌ها بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز