خبرگزاری کار ایران

ابراز امیدواری وزیر کشور برای استفاده از ظرفیت و قدرت ریسک‌پذیری تشکل‌های جوانان

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۸۹۲

وزیر کشور گفت: با اتفاقی که امروز افتاد سمن های جوانان جایگاه حقوقی در سطح ملی پیدا کردند که با استفاده از این جایگاه می توانند هم در تصمیم سازی ها و هم تصمیم گیری ها موثر باشند اما اینکه چقدر می توانند موثر باشند، بستگی به فعالیتهای خودشان دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست با مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان گفت: امروز مخلوق و موجود جدیدی در عرصه تشکلها و سازمانهای مردم نهاد پا به عرصه گذاشت.

رحمانی فضلی ضمن آرزوی توفیق الهی در این راستا، ابراز امیدواری کرد: جوانان بتوانند اهداف خوب و موثر خود در ارتقای جمهوری اسلامی، توسعه کشور، تقویت ایمان و باورهای مردم و جوانان را در قالب بسترسازی ها و زمینه سازی هایی که انجام می شود، محقق کرده و موفق باشند.

وزیرکشور با بیان اینکه امنیت را به صورت عام می بینیم، اظهار کرد: مشارکت مردم، فعالیت جوانان، تاثیرگذاری جوانان در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، همه مقوم امنیت هستند. هرچه بتوانیم از جوانان در زمینه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی بیشتر استفاده کنیم و آنها را بیشتر مشارکت دهیم، توانسته ایم در تقویت امنیت ملی موفق باشیم.

وی افزود: در ۷-۸سال تجربه حضورم در وزارت کشور این موضوع اثبات شده است که هرکجا جوانان به صورت فعال در قالب تشکلها، صنوف و سازمان چه از نوع سیاسی و چه غیرسیاسی ورود کرده اند، توانستند به ما در امنیت بخشی در مناطق، استانها و در سطح ملی کمک کنند.

وزیر کشور ابراز امیدواری کرد؛ بتوانیم از این ظرفیت، انرژی بالا و انگیزه مومنانه خوب و اندیشه های عالی و از طرف دیگر قدرت ریسک پذیری جوانان در قالب تشکلها استفاده کنیم.

 رحمانی فضلی در پایان خاطرنشان کرد: بحمدا... وزارت ورزش و جوانان گام های بلندی در حوزه های سازمانهای مردم نهاد برداشته است و با اتفاقی که امروز افتاد سمن های جوانان جایگاه حقوقی در سطح ملی پیدا کردند که با استفاده از این جایگاه می توانند هم در تصمیم سازی ها و هم تصمیم گیری ها موثر باشند اما اینکه چقدر می توانند موثر باشند، بستگی به فعالیت‌های خودشان دارد، آنچه به دولت برمی گردد زمینه سازی و بسترسازی تاثیرگذاری است که انجام شده و دنبال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز