خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزبانان ادامه دهنده راه شهدا در مرزهای ایران اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۶۹۴

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه تامین امنیت برای مرزبانان کشور افتخار است، گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه اسلامی به شمار می‌روند و مرزبانان ادامه دهنده راه شهدا در مرزهای کشور هستند.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی" در دیدار با خانواده استوار دوم شهید "متین ساعدی" و استوار دوم "علی خلیلی" ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم مرزبانی گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قصد دارند امنیت ملت ایران را مخدوش کنند، اما این جوانان غیور کشورمان هستند که با ایثار و از خودگذشتگی در سراسر مرزهای ایران اسلامی در مقابل آنها ایستاده اند.

وی با بیان اینکه شهدا واسطه فیض الهی هستند، افزود: شهدا و خانواده شهدا یقین داشته باشند که مرزداران با هر تهدیدی در مرزها مقابله کرده و از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و پاسداری می کنند.

سردار گودرزی با اشاره به رشادت دو شهید بزرگوار در عملیات های مرزی، تصریح کرد: بدون شک رشادت های رزمندگان و شهدا موجب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی و حفظ نظام مقدس مان شد، لذا مدیون خانواده شهدا هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه تامین امنیت برای مرزبانان کشور افتخار است، گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه اسلامی به شمار می روند و مرزبانان نیز ادامه دهنده راه شهدا در مرزهای کشورمان هستند.

وی با تاکید بر اینکه راه شهدا مسیری پر از سعادت و خیر و برکت است، خاطر نشان کرد: مرزبانان نیروی انتظامی همانند دوران دفاع مقدس با اخلاص، ایمان، تعهد و با اقتدار در برابر دشمنان ایستاده اند و اجازه تجاوز به مرزهای کشور را به بیگانگان نخواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، گفتنی است؛ استوار دوم شهید "متین ساعدی" در ۹ مرداد ماه سال ۹۹ و استوار دوم "علی خلیلی" ۲۶ خرداد ماه سال جاری حین کنترل نواری مرزی شمال غرب و غرب کشور در منطقه مرزی سردشت و بانه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز