خبرگزاری کار ایران

سرقت در تهران و دستگیری در زندان شمال کشور

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۴۱۷

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران از شناسایی و دستگیری سارق منزلی در تهران خبر داد که پس از سه سال متواری بودن در زندان شمال کشور بازداشت شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" گفت: اواخر خردادماه سال جاری یک فقره پرونده سرقت منزل به دادخواهی مرد جوانی از بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره هفدهم این معاونت ارجاع شد.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران ادامه داد: محتویات پرونده حاکی از آن بود منزل شاکی واقع در شمال شهر تهران در سال 96 توسط سارق یا سارقان مورد دستبرد قرار گرفته و اموال شامل: طلاجات-ارز – وجه نقد- البسه به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق پرونده و با پایش تصاویر موجود از صحنه سرقت چهره سارق را شناسایی کردند و در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی مجرمان سابقه دار مشخص شد متهم به نام فرزاد 30 ساله به اتهام سرقت منزل در یکی از شهرهای شمالی کشور بازداشت و در زندان بسر می برد.

وی در ادامه گفت : طی هماهنگی با مقام قضائی فرزاد به اداره 17 انتقال یافت و در تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: با پرسه زنی در محدوده های شمالی شهر و با بررسی واحدهای طبقات اول ساختمان که فاقد ایمنی بودند در ساعات 8 الی 11 شب از طریق بالکن وارد منزل شده و اموال با ارزش را سرقت می کردم و اموال مسروقه را به افراد گذری می فروختم و پول حاصله را صرف خوشگذرانی کرده ام.

این مقام پلیسی گفت: باتوجه به شناسایی سارق و اعتراف به وی به سرقت منزل شاکی متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز