خبرگزاری کار ایران

حضور تشکل‌های مردم‌نهاد مشارکت مردمی در اداره شهر را افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۳۸۵

یک عضو شورای شهر تاکید کرد: حضور تشکل‌های مردم نهاد ظرفیت مشارکت مردمی در اداره شهر را افزایش می‌دهد و نافی مشارکت و فعالیت گروه‌ها و تشکل های تخصصی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در دویست و بیست و نهمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر تهران در موافقت با پیشنهاد استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردم‌‌نهاد از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در اصلاح اساسنامه این شرکت گفت: تشکل‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف در سطح شهر فعال هستند و گروه‌ها و اقشار مختلف را پوشش داده و شامل می‌شوند. 

وی با تاکید بر اینکه حضور تشکل‌های مردم‌نهاد ظرفیت مشارکت مردمی در اداره شهر را افزایش می‌دهد، اظهار داشت: مشارکت، همراهی و همکاری تشکل‌های مردم‌نهاد نافی مشارکت و فعالیت گروه‌ها و تشکل‌های تخصصی نیست.

نایب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها ادامه داد: اگر فعالیتی در بحث خدمات در سطح شهر توسط تشکل‌های مردم‌نهاد انجام می‌شود، در چارچوب مسئولیت اجتماعی آنهاست و به هیچ وجه بحث انتفاع مطرح نیست.

حسینی میلانی با بیان اینکه اگر ارزش افزوده‌ای هم ایجاد کنند، از آن برای انجام ماموریت‌های خود استفاده می‌شود، تصریح کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد فراگیرتر بوده، گروه‌های بیشتری از مردم را شامل شده و بسیج اجتماعی آنها هم قوی‌تر است. 

این پیشنهاد در نهایت با رای اعضای شورای شهر، به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز