خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

فوت عابر پیاده بر اثر برخورد با اتوبوس

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۲۶۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از کشته و زخمی شدن ۵ عابر به دلیل برخورد با اتوبوس خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۱:۳۱ ظهر امروز یک مورد حادثه برخورد بین یک دستگاه اتوبوس با عابران در مسیر غرب به شرق بزرگراه بعثت نرسیده به چهارراه خزانه بخارایی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده می‌شود یک دستگاه اتوبوس متعلق به بخش خصوصی به هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی از مسیر خارج شده و به عابران و افرادی که در کنار خیابان حضور داشتند برخورد می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این اتوبوس با ۵ عابر آقا که در کنار خیابان بودند برخورد می‌کند. ۴ نفر از این افراد دچار مصدومیت شده که به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و یک نفر نیز جان خود را در این حادثه از دست داد.

ملکی تصریح کرد: خودرو به محل امنی منتقل شد و محل حادثه برای بررسی بیشتر و تشخیص علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز