خبرگزاری کار ایران

حساسیت کار خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم در دفاع از ارزش ها ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۶۷۸

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: امروز که دشمنان و بدخواهان انقلاب به مرزهای فرهنگی شبیخون زده اند اهمیت و حساسیت کار خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ستودنی است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 

روز خبرنگار که با یاد و خاطره یکی از شهدای اهل قلم، شهید محمود صارمی گره خورده است، یادآور ایثار، جانفشانی و رشادت های پیدا و پنهان و مجاهدت  خبرنگاران متعهد  است. 

خبرنگاران متعهد، همواره در عرصه جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، مجاهدانه ایستاده اند و با تعهد و تخصص خود از قله های رفیع فرهنگ و تمدن این مرز و بوم دفاع کرده اند و اجازه نداده اند میراث گران بهای فرهنگ کشور عزیزمان ایران را بیگانگان به یغما ببرند.

امروز که دشمنان و بد خواهان انقلاب اسلامی به مرزهای فرهنگی ما شبیخون زده اند بیش از هر زمان دیگر اهمیت و حساسیت کار شما به عنوان افسران جنگ نرم در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، فراوان و ستودنی است.

اینجانب، با تبریک و گرامیداشت " روز خبرنگار " از شما به پاس زحمات و تلاش هایی که با انتشار اخبار امیدبخش، زمینه افزایش امنیت در جامعه را فراهم آورده اید کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امید است که در آینده نیز از حضور پرشور و استمرار، همکاری شما با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بهره مند و برخوردار باشیم.

از خداوند متعال موفقیت روز افزون را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 سرتیپ پاسدار حسین رحیمی-رئیس پلیس پایتخت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز