خبرگزاری کار ایران

تبریک رئیس پلیس راهور فاتب به خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۶۷۱

​رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پیامی فرا رسیدن 17مرداد ماه ؛روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام سردار محمد حسین حمیدی آمده است:

"جان نباشد جز خبر در آزمون     هرکه را افزون خبر جانش فزون

درود  و رحمت بی پایان خداوند متعال بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم آگاهی را پاس می دارند.

یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه سید شهیدان اهل قلم شهید سید"مرتضی آوینی"و شهید"محمود صارمی"  ؛ پیشکسوتان متعهد عرصه خبر و اطلاع رسانی و همه شهدای رسانه را گرامی داشته و فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را بر تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک می گویم.

روز خبرنگار ؛ فرصتی مغتنم، ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های شریف و فرهیخته ای  که حرمت قلم را پاس می دارند و در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه دل و جان تقدیم می کنند؛ خبرنگارانی که  به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

هرچند،17 مرداد ماه در تقویم تاریخ  به نام روز "خبرنگار" مزین شده و فرصتی برای ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی خالصانه و بی ادعای خبرنگاران که همچون چراغی فروزان و هدایت گر تلاش می کنند، است؛ اما هماره بر خود فرض و توفیق می دانیم که قدردان زحمات و ایثارگری اصحاب رسانه باشیم که با هدف روایتگری حقایق، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و در راستای پاسداری و حراست از اندیشه ها، از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنند.

 ان شاء الله اصحاب رسانه و قلم،"خبرنگاران" عزیز همچون همیشه در روایت صادقانه رویدادها، ایفای رسالت عظیم و خطیر آگاهی بخشی به مردم بیش از گذشته پرتلاش و پرتوان ظاهر شوند. توفیقات روز افزون این قشر زحمت کش و تلاشگر را از خداوند متعال در سایه توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی ) مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم محمدحسین حمیدی
رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز