خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی استارتاپ فکتوری دانشگاه تربیت مدرس تا مهر

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۸۶۹

رییس دانشگاه تربیت مدرس از راه اندازی استارتاپ فکتوری این دانشگاه که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال ساخت است تا مهر ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا،  محمدتقی احمدی ضمن بیان این مطلب به تشریح جزییات فعالیت‌های عمرانی دانشگاه‌ ‌تربیت مدرس پرداخت و گفت: در سال ۹۹ فعالیت‌هایمان شتاب بیشتری گرفت و برای اتمام دو پروژه بزرگ فاز دو علوم انسانی و دانشکده علوم زیستی با پشتیبانی سازمان برنامه به خوبی پیش رفتیم. ضمن اینکه یک سرای سبز برای پشتیبانی از خوابگاه‌های دانشجویی که قبلا استیجاری بود را از فرم استیجاری به تملیکی تبدیل کردیم؛ همچنین پروژه سبزی داریم که سال گذشته شروع شده و امسال به مرحله اجرایی سازی وارد شده است.

وی افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه حدود یازده هزار مترمربع بنای نیمه کاره‌ای را که سال‌ها در دانشکده کشاورزی به دلیل نبود منابع بلاتکلیف مانده بود با هزینه‌های قابل اعمال برای پارک تقبل کرد تا بتوانیم یک مرکز رشد تا قبل از دهه فجر امسال در دانشکده کشاورزی به مرحله افتتاح برسانیم که چنین امری نیازمند شتاب زیادی است و همه ابزارها از نظر مادی و معنوی فراهم شده تا چنین پروژه بزرگی به ثمر برسد.

رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به دیگر پروژه های در دست اقدام این دانشگاه گفت: پروژه دیگری به نام استارتاپ فکتوری داریم که درون دانشگاه تربیت مدرس قرار دارد و یک مرکز شتاب دهنده و نوآوری به شمار می‌رود که پارک علم و فناوری دانشگاه متولی آن است و با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امیدواریم تا مهرماه به مرحله بهره برداری برسد.

 احمدی در پایان گفت: این حجم از پروژه‌ها بی‌سابقه بوده و در این موارد توانستیم از فرصتی که فراهم شده نهایت استفاده را داشته باشیم تا این کارها به سامان برسد و امیدواریم تا پایان سال سیمای مناسبی برای زیرساخت‌های دانشگاه و پارک علم و فناوری فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز