خبرگزاری کار ایران

عضو گروه طلاب جهادی الکفیل خبر داد:

ارسال ۳ هزار بسته حمایتی به روستای دلگان توسط گروه جهادی الکفیل

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۴۳۳

عضو گروه طلاب جهادی الکفیل از ارسال ۳ هزار بسته حمایتی به روستای دلگان توسط این گروه جهادی خبر داد.

"محسن فرخی" عضو گروه طلاب جهادی الکفیل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اقدامات این گروه در سال گذشته در راستای تبیین فرهنگ غدیر گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا در سال جاری باعث ایجاد محدودیت در اجرا برنامه ها (نورافشانی، توزیع شربت و شیرینی و...) شده است. در این راستا سعی شده با توجه به شرایط به وجود آمده در حوزه‌های مختلف با ارائه بسته‌های خوراک مغذی برای تقویت سیستم ایمنی بدن، تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده خدمات رسانی شود.

افزود: با برنامه ریزی شده، در ایام غدیر ۳ هزار بسته حمایتی به روستای دلگان ارسال می شود. 

وی با بیان اینکه گردان ۱۳۱ ناحیه مقاومت بسیج کمیل، سال ها است که در بحث فرهنگی، جهادی  ورود کرده است، گفت: این ناحیه در نظر دارد تمامی اصناف، اقشار و هر فردی با هر گرایش سیاسی و اجتماعی در مجالس اهل بیت شرکت کرده و به واسطه حضور در این مراسم،  یک همدلی در بین افراد ایجاد شود.

فرخی حس همدلی و بشر دوستی در ایرانیان را زبانزد در دنیا دانست و گفت: شیوع بیماری کرونا نشان داد که مردم در کنار یکدیگر هستند و هر فرد به نوبه خود با کمک‌هایی حتی کوچک، حس انسان دوستی را به منصه ظهور گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز