خبرگزاری کار ایران

تقدیر از ۲ هزار فرهنگی فعال در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۳۰۳

از همکاری ۲ هزار نفر از فرهنگیان فعال در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد تقدیر می‌شود.

به گزارش ایلنا، در آستانه پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، ‌از همکاران افتخاری چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در ۱۱ استان کشور تقدیر شد.

در هفته اول مرداد جاری دوهزار لوح تقدیر به همراه تندیس مرحله استانی برای تشکر از مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و همکاران افتخاری چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در ۱۱ استان کشور صادر و ارسال شد.

محمدابراهیم محمدی سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم رشد یکی از رویدادهای بزرگ علمی، آموزشی و سینمایی کشور است که هر ساله تعداد زیادی از فرهنگیان محترم سراسر کشور در استان‌ها، مناطق و مدارس برای دستیابی به اهداف علمی، آموزشی و تربیتی آن در کلاس درس، به صورت افتخاری با آن همکاری می‌کنند.

محمدی با اشاره به گستردگی جشنواره فیلم رشد در مدارس سراسر کشور افزود: در پاییز و زمستان سال ۱۳۹۸ مروری بر فیلم‌های برگزیده چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد با استقبال استان‌ها آغاز شد و تا اوایل اسفند ماه ادامه یافت که در مجموع نمایش فیلم‌ها در ۱۱ استان انجام شد. اما متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا سایر استان‌ها از اجرای مرحله استانی این جشنواره بین‌المللی بازماندند.

وی در این خصوص تأکید کرد: همکاری افتخاری بیش از ۲۰۰۰ فرهنگی متعهد و علاقمند نه تنها شرایط برگزاری این جشنواره را در استان‌ها تسهیل نمود بلکه به واسطه پررنگ کردن محتوای آموزشی و تربیتی فیلم‌ها در اذهان دانش‌آموزان، عملاً اثربخشی این رویداد را نیز بالا برده است. این جشنواره در تمامی سال‌های برگزاری از همکاری خودجوش و افتخاری جمع بزرگی از فرهنگیان و معلمان کشور به عنوان نیروهای اجرایی بهره‌‌مند بوده است که ضمن تقدیر و تشکر از این عزیزان، لوح‌هایی به رسم یادبود برای آن‌ها ارسال گردیده است.

شایان ذکر است با انتصاب دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، پنجاهمین دوره این جشنواره کهن از تیرماه جاری کلید خورده و فراخوان آن به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز