خبرگزاری کار ایران

انتصاب سرپرست دو معاونت حمایت‌های اجتماعی و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۲۰۳

سرپرست دو معاونت حمایت های اجتماعی و مشارکت های اجتماعی در سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، به نقل از سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مازیار بالائی لنگرودی به عنوان سرپرست معاونت رفاه و مشارکت‌های اجتماعی و سعید شرف‌دوست به عنوان سرپرست حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران منصوب شدند.

مازیار بالائی دانش آموخته رشته برنامه ریزی رفاه اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی و سعید شرف دوست دانش آموخته رشته جامعه شناسی می باشد.

در کارنامه اجرایی بالائی، سوابق متعدد مدیریتی و کارشناسی در شهرداری تهران (رئیس اداره ارتقاء مشارکت های اجتماعی، سرپرست معاونت رفاه و مشارکت های اجتماعی، مدیر حوزه ریاست موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی  ) دیده می شود .

در کارنامه اجرایی شرف دوست، سوابق متعدد مدیریتی در شهرداری تهران ( مدیر فرهنگی مناطق 12 و 19 ، معاون اجرایی موسسه خانه شهریاران جوان، مدیر موسسه خانه شهریاران جوان منطقه 14 و معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 ) دیده می شود .

لازم به ذکر است، پیش از این، داوود نوری سرپرستی معاونت رفاه و مشارکت های اجتماعی  و علی صادقی نیز به مدت 3 سال مسولیت معاونت حمایت های اجتماعی سازمان را به عهده داشت.

گفتنی است همزمان با این جابجایی مدیریتی، جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران علی صادقی را به عنوان عضو هیئت مدیره سازمان به شهردار تهران پیشنهاد داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز