خبرگزاری کار ایران

دریای عمان جان خواهر و برادر ۸ و ۱۱ ساله را گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۰۱۱

بی‌احتیاطی و غفلت خانواده‌ها موجب غرق شدن خواهر و برادر ۸ و ۱۱ ساله مینابی در ساحل مکران شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان؛ مختار سلحشور در رابطه با عملیات جست‌وجو و کشف پیکر دو کودک غرق شده در ساحل گهردو شهرستان سیریک اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۱۲ مرداد سانحه غرق شدگی دو کودک ۸ و ۱۱ ساله در دریا گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ تیم‌های امداد و نجات جمعیت از شهرستان سیریک به محل اعزام شدند که مشخص شد یک خانواده اهل شهرستان میناب به ساحل روستای گهردو از توابع بخش بمانی رفته که دو کودک ۸ و ۱۱ از آنها غرق شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان اظهار کرد: پیکر یکی از دو کودک غرق شده توسط نیروهای محلی از آب خارج شده بود و  از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه  عملیات جستجو برای کشف دومین پیکر توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از ۴ ساعت عملیات فشرده جستجو در آب، در نهایت پیکر دومین کودک غرق شده ساعت یک بامداد امروز (۱۳ مرداد ماه) توسط تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان کشف و از آب خارج شد.

سلحشور از هموطنان خواست در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری انواع حوادث و سوانح با شماره اضطراری ملی ۱۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز