خبرگزاری کار ایران

کشف کارگاه تولید روغن موتور تقلبی

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۹۹۹

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از شناسایی کارگاه غیرمجاز در "شاهدشهر" شهریار و کشف۲۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بهروز کریم خانی با اعلام این خبر، اظهار داشت:  در پی اخبار به دست آمده مبنی بر تولید، بسته بندی و فروش روغن موتور تقلبی در "شاهدشهر" شهریار و انتقال آن به شهر تهران، ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران بررسی و تحقیق خود را در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: پس از چندین مرحله تعقیب و مراقبت نامحسوس و شناسایی محل فعالیت اعضای این باند در "شاهدشهر" و انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی لازم با مقام قضائی، کارگاه بزرگ تولید روغن موتور تقلبی کشف شد.

سرهنگ کریم خانی تصریح کرد: در بازرسی از کارگاه، آلات و ادوات تهیه و بسته بندی، ۲۰هزار لیتر روغن موتور تقلبی آماده عرضه به بازار با برچسب شرکت های معتبر و ۲ تانکر بزرگ ۱۰ هزار لیتری روغن موتور کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، سرباند دستگیر شده در بازجویی های پلیس اعتراف کرد که با تهیه روغن های بی کیفیت و فله ای، آنها را در گالن های ۴ لیتری و ۲۰ لیتری بسته بندی و با برچسب شرکت های معتبر در بازار عرضه می کرده و دارای ۶ فقره سابقه کیفری با موضوع جعل برند و تهیه و توزیع روغن موتور تقلبی بوده است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ کریم خانی با اشاره به پلمب کارگاه غیرمجاز در "شاهدشهر" شهریار برابر دستور قضائی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی مواد مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال بوده که در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و کالای مکشوفه آماده عرضه در بازار تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز