خبرگزاری کار ایران

طیبی:

اثبات توان کشور برای رسیدن به پیشرفت مهم‌ترین ماموریت جهاد دانشگاهی است

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۹۹۷

رییس جهاد دانشگاهی اثبات توان کشور برای رسیدن به پیشرفت را مهم‌ترین ماموریت جهاددانشگاهی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحمیدرضا طیبی در نشست خبری که صبح امروز در جهاد دانشگاهی برگزار شد، گفت: چهلمین سال تاسیس جهاددانشگاهی را به همه علاقه‌مندان  این نهاد و همچنین روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. خبرنگاران در این مدت اهتمام جدی به بازتاب دستاوردهای جهاددانشگاهی داشتند و از همه آنها تشکر و قدردانی می کنم و از رسانه ملی هم برای پوشش دستاوردهای چهل ساله جهاددانشگاهی تشکر می‌کنم.

وی افزود: مهمترین ماموریت جهاددانشگاهی اثبات توان کشور برای رسیدن به پیشرفت و توسعه با انجام فعالیت‌های شاخص علمی و فناورانه و با طراحی و ساختارسازی‌های فرهنگی آموزشی به منظور ایجاد خودباوری و غرور ملی در نسل جوان و ترویج فرهنگ جهادی و تامین برخی نیازهای جامعه در حوزه های مختلف بوده است. فکر می‌کنیم با امکاناتی که در اختیار داشته ایم این وظیفه را خوب انجام داده ایم. طی دو سال آینده و تا سال 1400 شاهد دستاوردهای زیادی از جهاددانشگاهی در رفع نیازهای جامعه خواهیم بود.

خاطر نشان کرد: ما شرکتی را راه اندازی کرده‌ایم که در زمینه اصلاح دام فعالیت دارد. ما نیاز داریم با توجه به وضعیت آب و هوای کشور و با محدودیت تولید علوفه؛ از دام‌هایی استفاده کنیم که دارای بهترین بهره وری هستند و سرعت رشد آنها بالاتر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز